گل مامان و بابا,محمدماهان جانگل مامان و بابا,محمدماهان جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

·٠•● ღ♥ღ محمدماهان،گل بابا و مامان ღ♥ღ●•٠·˙

جشن تولد 1 سالگی

1392/3/21 17:22
7,714 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول عید جشن تولد گل پسرمون بود.خیلی خوش گذشت. ایشالا عزیزم 120 ساله بشی.

عکس های تولدت رو هم میذارم فقط ببخشید با تاخیر.

یه چیز دیگه بعضی از عکسها رو از روی فیلم تولدت برش دادم، چون نشده بود عکس بگیرم.

اینم عکسهای تولد محمد ماهان عزیز با تم خرس پو

 

کارت دعوت

تولد

 

کارت دعوت

تولد

 

 برگه یادگاری

تولد

 

ریسه تولد و اسم محمد ماهان

تولد

 

تولد

 

عدد تولد

تولد

 

بادکنک پو

تولد

 

تولد

 

تولد

 

کیک تولد

تولد

 

کادو های کنار کیک از طرف عزیزانم برای ماهان جونم که زحمت کشیده بودند و دست همگی درد نکنه

تولد

 

زیر میز هم گیفت هایی بود که برای مهمون های گلمون در نظر گرفته شده بود

تولد

 

مامان و بابا

تولد

 

ماهان و خاله جون گلش

تولد

 

تولد

 

میز دسر شامل سالاد خرد، ژله آکواریوم، ژله خرده شیشه، ژله رنگین کمان

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تقویم سال 92 که به همه خانواده ها داده شد

تولد

 

 

پسرم گلم عشقم خیلیییییییییییییییییییی دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 فروردین 92 15:04
با سلام. با افتخار لینک شدید و عکسهای تولد و نوروز در البوم ما ثبت شد.
لطفا محمد ماهان رو در مسابقه "کودک و کاردستی" شرکت بدید.


ممنون از لطفتون.حتما
وحــــــــــــــــــــید
25 فروردین 92 17:30
شب خیلی خوبی بود اون شب
ایشالا جشن تولد 123 سالگی


ممنون وحید جان.خوشحالیم که بهتون خوش گذشته.
pesare amu hamid
28 فروردین 92 10:02
جای ما خالی خیلی زیباست تقویم ما چیشد؟
سجاد
2 اردیبهشت 92 0:04
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم
نرگس مامان باران قلنبه
5 اردیبهشت 92 12:00
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
شقایق مامان آرشا
16 اردیبهشت 92 16:31
تولدت مبارک ایشلا 120 ساله شی مامانی سنگ تموم گذاشته بودی





ممنون خاله جونی






پگاه مامان آرتین
2 خرداد 92 11:07
عزیزم تولدش باتا خیرمبارک.
گلم من بنام محمدماهان عسلی لینکتون کردم.
عزیزم تم تولدشو کجاطراحی کردید لطفاتووب آرتین جون جوابمو بدید.

ببوسش.کپی برابراصل خودتونه.ماشالا


مرسی گلم لطف داری.آرتین جونی رو ببوس
الهام مامان علیرضا
4 خرداد 92 1:16
مقدمت گل باران
مریم
6 خرداد 92 19:12
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد



مرسی عزیزم.حتما
مریم
9 خرداد 92 17:04
ممنون دخترم از این که به وبلاگ من اومدی چه پسر ناز و دوست داشتنی داری خدا برات نگهش داری نازننیم من هر روز تصمیم گرفتم یه غذا توی وبلاگم بذارم خوشحال میشم دوباره پیشم بیایی منتظر اومدنت هستم
مامان کیان کوچولو
16 خرداد 92 14:29
تولدت مبارک عزیزز دلم ..


مرسی خاله جووون
زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 21:54
تولودت مبارکم عزیزم
زهرامامانه ایلیا جون
17 خرداد 92 0:00
عزیزم منم شما رو لینک کردم


ممنون از لطفتون
سعیده مامان محمدطاها
18 تیر 92 17:54
سلام
چه وب نازی داری تبریک میگم بهتون خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنیدو نظرتون را در باره ی وبلاگم بگید مر30


ممنون از لطفت گلم
وبتون باز نمیکنه میشه دوباره بذارید
سعیده مامان محمدطاها
19 تیر 92 11:41
http://3599.niniweblog.com/
دو عاشق
21 تیر 92 13:05
محمد ماهان جونم خیلی وبلگ قشنگی داری
اسم منم محمد ماهانه فقط حدود 28 روزه دیگه من به دنیا می یام
با منم دوست میشی ؟


چرا که نه عزیزم
مامانی محمد طاها
23 تیر 92 23:03
سلام تولد نی نی نازتون معرکه بود من که خیلی خوشم اومد تصمیم گرفتم منم برا پسرم تولد پو بگیرم ولی اصلا وسائل هاش رو نمیتونم پیدا کنم به هر مغازه ای که بگید سر زدم شیرینی فورشی و پلاستیک فروشی و ..... فقط لیوان و برف شادی و تولدت مبارک رو پیدا کردم میشه راهنمائیم کنید چطوری بقیه وسائلش رو بخرم من 1 هفته وقت دارم تا تولد پسرم
تشکر


ممنون گلم جوابتون رو توی وبتون دادم...