گل مامان و بابا,محمدماهان جانگل مامان و بابا,محمدماهان جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

·٠•● ღ♥ღ محمدماهان،گل بابا و مامان ღ♥ღ●•٠·˙

کودکم

1392/12/15 18:06
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com flores-pequenas gif gif pink-rose.gif

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...


او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم...


او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

 

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم...


او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...


او بازی می کند... کودکانه... می پرد ...حرف می زند...


به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید!


و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم!


 

1

پسندها (1)

نظرات (4)

پسرعموحميد
16 اسفند 92 22:53
ماشالاه به قدو قامتشتبريك پيشاپيش به مناسبت تولد 2سالگي محمدماهان عزيز ممنون
مامان محمد ماهان جونی
21 اسفند 92 23:57
سلام مامانی پس شماها کجا بودین محمد ماهان من به دنیا اومد هفت ماهه شده ولی از اولین دوستش هیچ خبری نداشتیم خیلی نگران شده بودم من هم تولد 2 سالگی محمد ماهان جون رو تبریک میگم دلمون واسه محمد ماهان تنگ شده بود شما لطف دارید دوست خوبم.درگیر امتحان و درس و مهمون و... بازم بگم؟بودم.ایشالا دیگه تکرار نمیشه
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
23 اسفند 92 20:55
سلام دوستان با دیدنیهای ایران بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید بازدید از باغ گلها کرمانشـاه در نوروز93 رایگان است دیدنیهای کرمانشاه:1-طاق بستان وپارک کوهستان2-بیستون3-تکیه معاون الملک4-تکیه بیگلربیگی5-بازاربزرگ سنتی کرمانشاه6-سراب نیلوفر7-باغ پرندگان کرمانشاه8-باغ گلها کرمانشاه9-مسجدعمادوالدوله10-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا11-معبد آناهیتاو... مقدمتان به کرمانشـاه پایتخت گردشگری ایران گلباران
پگاه مامان آرتین
25 اسفند 92 6:55
عزیزم خیلی پراحساس بود.احساس ناب مادرانه ببوسش قندوعسلو الهی همیشه خوش باشید ممنون عزیزم از لطفت