گل مامان و بابا,محمدماهان جانگل مامان و بابا,محمدماهان جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

·٠•● ღ♥ღ محمدماهان،گل بابا و مامان ღ♥ღ●•٠·˙

روز میلادت

1392/12/27 1:36
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد


زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ،

روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد


دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ،

همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ،

اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود


و امروز روز میلاد دوباره تو است ،

در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  است…

و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ،

و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند


آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ،

همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود


صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ،

عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…


تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ،

داشتن یکی مثل تو معجزه است ،

امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی…


جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ،

  و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….


شعری با عطر احساست ،

به لطافت دستانت،

به زیبایی چشمانت ،

هدیه من به تو در روز میلادت

تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را

و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …

عشق من منتظر بودم که بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم

و بفشارم تو را ،

تا بگویم خیلی دوستت دارم

و بگیرم دستانت را ،

تا بگویم تا ابد مال منی

و ببوسم لبهایت را ،

تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را….

تولدت مبارک عشق من ماهانم….

343

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان زینب
27 اسفند 92 10:57
چه پسر نازی ماشالا تولدت مبارک نازنین پسر ایشالا دامادیت
·٠•● ღ♥ღ مامانشღ♥ღ●•٠·
پاسخ
مرسی خاله جون ممنون بخاطر جواب به سوالم.امیدوارم که هردوتاشون سالم و همیشه در کنار هم باشند.
پسرعموحميد
27 اسفند 92 23:30
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااارك ممنون پسرعمو جان
مامان بردیا شیطون
11 اردیبهشت 93 23:33
.*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…............*….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo