گل مامان و بابا,محمدماهان جانگل مامان و بابا,محمدماهان جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

·٠•● ღ♥ღ محمدماهان،گل بابا و مامان ღ♥ღ●•٠·˙

برای محمد ماهانم

1392/12/27 1:52
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز و دوست داشتنی من محمد ماهان عزیز

27 اسفند دومین سالیه که با تمام وجودم بخاطر وجود تو نازنینم سر به سجده میذارم و خدا رو بخاطر حضور تو همیشه عزیزم هزار بار شکر میکنم....

عزیز من از وقتی که باورت کردم عاشقانه لگد هاتو ..تکونهاتو .. لمس کردم و بیصبرانه ثانیه ها رو به عشق در اغوش کشیدنت شمردم

و اون لحظه ای که مشامم با عطر وجودت پر شد برای من نهایت زندگی و عشق بود وبس.....

گریه کردی ..گریه کردم... خندیدی...خندیدم...نخوابیدی...نخوابیدم... راه رفتی دستای کوچولوی نازتو با عشق توی دستای خستم گرفتم

با تو بودم ...هستم... و خواهم بود تا همیشه....

دردانه ام راه زیادی در پیش داریم ........

تنها و تنها ارزویم به ثمر رساندن گل زیبای وجود توست ...

از خداوند مهربون سلامتی و توانایی میخوام که به لطفش بتونم بهترینها رو برای تو که زیباترین هدیه خدایی هدیه کنم........

پس عزیزکم بخند ... لذت ببر و زندگی کن و تا زمانی که پاهایم توان ایستادن دارن به من تکیه کن که مادر چون کوهی در پشت توست........

عزیزم.. دردانه ام... در کنار تمام این بهترینها که فقط ذرهایش رو تونستم روی کاغذ بیارم فقط یک خواسته دارم.......زندگی کن....زندگی کن .....زندگی..........

ص

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان جونم
27 اسفند 92 2:02
توووووووووووووووووووووووووووولدت مبارکککککککککککککککککککک عزیز دلم چقدر تو ماهی ممنون خاله جون
مامی باران
27 اسفند 92 11:05
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک سال نو شما هم مبارک عزیزم
مامان محمد ماهان جونی
1 فروردین 93 1:29
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم برای پسر گلت جشن 120 سالگیش رو بگیری خیلی ما شا الله گل پسر بزرگ و آقا شده خیلی دلم واسش تنگ شده بود ممنون عزیزم شما لطف داری
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
16 فروردین 93 13:43
سلام دوستان با آماردقیق گردشگری در نوروز امسال درکرمانشـاه+تصاویر دیدنی از اماکن گردشگری وسفره هفتسین های زیبای کرمانشـاه در نوروز93 بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید(((ادامه مطلب را فراموش نکنیدو برای باز شدن عکسها اندکی صبر کنید.ارزششو داره))). مجموعه های جهانی طاقبستان وبیستون درکرمانشـاه مقام اول را در جذب توریست وگردشگر در کل غرب ایران آوردند. مجموعه های تاریخی ودیدنی تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازاربزرگ سنتی کرمانشـاه-سراب نیلوفر-باغ پرندگان کرمانشـاه-باغ گلها کرمانشـاه وغارقوری قلعه کرمانشـاه بزرگترین غارآبی آسیا مقامهای بعدی را آوردند
پگاه مامان آرتین
30 فروردین 93 1:09
عزیزم مبارکه به امید روزهایی سرشاراز خوشبختی
مامان بردیا شیطون
11 اردیبهشت 93 23:34
تولدت مبارک عسلم
·٠•● ღ♥ღ مامانشღ♥ღ●•٠·
پاسخ
ممنون خاله حون