گل مامان و بابا,محمدماهان جانگل مامان و بابا,محمدماهان جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

·٠•● ღ♥ღ محمدماهان،گل بابا و مامان ღ♥ღ●•٠·˙

ماه من

1391/12/5 16:11
489 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

niniweblog.com

ماه من، ماهانم


آسمان را بنگر ، که هنوز، بعد صدها شب و روز


مثل آن روز نخست


گرم وآبي و پر از مهر ، به ما مي خندد !


يا زميني را که، دلش ازسردي شب هاي خزان


نه شکست و نه گرفت !


بلکه از عاطفه لبريز شد و


نفسي از سر اميد کشيد


ودر آغاز بهار ، دشتي از ياس سپيد


زير پاهامان ريخت ،


تا بگويد که هنوز، پر امنيت احساس خداست !


ماه من،ماهانم


تو مرا داري و من


هر شب و روز ،


آرزويم ، همه خوشبختي توست !


ماه من ! دل به غم دادن و از ياس سخن ها گفتن


کارآن هايي نيست ، که خدا را دارند ...


ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزي، مثل باران باريد


يا دل شيشه اي ات ، از لب پنجره عشق ، زمين خورد و شکست،


با نگاهت به خدا ، چتر شادي وا کن


وبگو با دل خود ،که خدا هست ، خدا هست !


او هماني است که در تار ترين لحظه شب، راه نوراني اميد


نشانم مي داد ...


او هماني است که هر لحظه دلش مي خواهد ، همه زندگي ام ،


غرق شادي باشد ....


ماه من ! ماهانم


غصه اگر هست ! بگو تا باشد !


معني خوشبختي ،


بودن اندوه است ...!


اين همه غصه و غم ، اين همه شادي و شور


چه بخواهي و چه نه ! ميوه يک باغند


همه را با هم و با عشق بچين ...


ولي از ياد مبر،


پشت هرکوه بلند ، سبزه زاري است پر از ياد خدا


و در آن باز کسي مي خواند ،


که خدا هست ، خدا هست

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حمیدرضا
17 فروردین 92 23:36
خیلی عالی بود


ممنون