گل مامان و بابا,محمدماهان جانگل مامان و بابا,محمدماهان جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

·٠•● ღ♥ღ محمدماهان،گل بابا و مامان ღ♥ღ●•٠·˙

تولد بابا

1391/12/5 17:00
1,659 بازدید
اشتراک گذاری

 

دقیقا یکماه پیش تولد بابا بود و من

 

نتونستم براش تولد بگیرم

 

امروز با یکماه تاخیر و

 

برای چندمین بار و همراه با ماهان جونی

  

تولدش را تبریک میگوییم.

 

 

 

گلم تولدت مبارک

 

niniweblog.com

 

من زنم اما گاهی کودک میشوم... 

کودک دلبندِ تـــــــــــو... 


همچنان به تو عشق خواهم ورزید

پشتیبانت خواهم بود

و تــــــــو مردِ مــــن

تو پادشاه تمام این عاشقانه هایی 

و من ملکه ی خوشبخت و عاشق...

زیر نم نم دوستت دارم های من بمان

شاه زاده ی رویاهای من...

 

 

 مهدی عزیزم...

 

 

دوستت دارم همیشه و هرلحظه تا ابد..........

niniweblog.com

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سوده مامان مهیار
7 اسفند 91 2:13
سلام
اول تولد همسری مبارک الهی سالهای سال کنار هم شاد باشید دوم
یه نظر خواهی گذاشتم راجع به قیافه مهیار دوست دارم نظرتو بدونم اگه می شه یه سر بهم بزن


ممنون عزیزم
نظر هم دادم...
بابا مهدی
10 اسفند 91 20:29
ممنون عزیزم.همه ما دنیای کودکانه ای داریم که بعضی وقتا سرکش میشه و نمی تونیم کنترلش کنیم. همین که به یادم بودی و این متن قشنگو برام نوشتی برام خیلی ارزش داره دوستت دارم زیاد



شقایق مامان آرشا
11 اسفند 91 12:07
آفرین مامان. ابراز عشق تاریخ نمی خواد


مرسی عزیزم دقیقا درسته
وحـــــــــــــــــــید
11 اسفند 91 17:34
مبارکه


ممنون وحیدجان
جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 13:22
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
مامان کیان کوچولو
19 اسفند 91 15:34
مبارک باشه تولد همسری


ممنون عزیزم
پرهام ومامانش
27 اسفند 91 0:43
تولدت مبارک


ممنون عزیزم
حمیدرضا
17 فروردین 92 23:36
مبارک باشه


سلامت باشید.
سجاد
4 اردیبهشت 92 22:20
به ما هم سر بزنین ...


حتما