گل مامان و بابا,محمدماهان جانگل مامان و بابا,محمدماهان جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

·٠•● ღ♥ღ محمدماهان،گل بابا و مامان ღ♥ღ●•٠·˙

برای پسرم...

1391/12/27 15:08
2,191 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

در دور دستها، که خدا میان چشمهات خانه کرده بود...

 

 

من، بی قرار منتظر آمدنت بودم

 

 

و تو که انگار دل نمی کندی از لبهای فرشتگان

 

 

پنجره، پنجره، طنین آواز تو بود که انگار، گوش هام جز تو نمی شنید.

 

 

خداوند تو را به من هدیه داد و من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید

 

 

آنچه می پنداشتم نباشم.

 

 

نفس هات که به گونه هام ساییده می شود انگار آرامش بهشت را به

 

 

چشمهام می فرستی

 

 

دستهات که می چرخد و میان دستهام پنهان می شود...

 

 

خنده هات، که ریش می شوم و عاشق

 

 

چشمهات که عمق نگاههام را می کاود و من که همیشه تو را کم

 

دارم از داشته هام

 

 

دلتنگ که می شوم... انگار صدای گریه های توست ....

 

 

تنها نوازشی که مرا به خود فرو می برد

 

 

تو فرشته ای یا نه..نمی دانم...اما همین مرا بس که چشمهای خداوند

 

 

میان دستهای من و تو پیداست

 

 

آرام جان من... اگر آزردمت یا فراموشت کردم ...فراموش مکن که

 

 

انگشتهات را به لبهای فرشته ها پیوند زده اند

 

 

میان باغچه کوچک بهشتی ات ... جایی برای من بگذار

 

 

همیشه دوستت دارم

 

 

   از طرف کسی که مادر صدایش میکنی

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه مهین گل گلاب
28 اسفند 91 10:53
It's great dear.
خاله معصومه گل گلاب
29 اسفند 91 20:24
تولد تولد تولدت مبارک


ممنون خاله جون
حمیدرضا
17 فروردین 92 23:35
بسیار زیبا


ممنونم
مامان محمد امین
6 اردیبهشت 92 1:10
سلام عزیزم .
امیدوارم پدر و مادرت تولد 100 سالگی تو جشن بگیرن البته همراه با خانومت. رو گل و ماه تو و مامانت رو از افسریه می بوسم.


ممنون خاله جونم.محمدامین گلمو ببوس.